Дистанційне навчання



ЗАВДАННЯ НА ЧАС КАРАНТИНУ, січень 2016 року (з 19.01.2016)

9 клас Українська література 
Вивчити напам'ять 1-2 вірші українських поетів-романтиків (вибрати із списка, що знаходиться в робочому зошиті). Вірші повинні бути вивчені до найближчої поточної контрольної роботи.

9 клас Українська мова
Дібрати матеріал до усної зв'язної розповіді на тему "Складне речення з сурядним та підрядним зв'язком", підготувати виступ на 3-5 хвилин з прикладами, дібраними з художніх чи публіцистичних текстів.

8 клас Українська література
Продовжити роботу над проектом "ЛІТЕРАТУРНІ СТЕЖКИ РІДНОГО КРАЮ"
(індивідуальні завдання)

8 клас Українська мова
Самостійно опрацювати розділ "Односкладні речення" (за підручником для 8 класу)

7 клас Українська література
Прочитати один із рекомендованих творів для позакласного читання (список у робочому зошиті)

7 клас Українська мова
Самостійно опрацювати розділ "Дієприслівник" (за підручником для 7 класу)




ЗАВДАННЯ НА ЧАС КАРАНТИНУ, січень-лютий 2020 року (з 27.01.2020)


Перший – другий тижні карантину (27.01 – 07.02.2020)
8 клас
УКРАЇНСЬКА МОВА
За матеріалом параграфа 21 опрацювати алгоритм визначення видів односкладних речень (вправа 213); виконати вправу 214 – усно, за матеріалом вправи 215 – вивчити схему синтаксичного розбору простого односкладного речення, виконати вправу 216 – письмово; повторити параграфи 16-20 (у плані підготовки до контрольної роботи з теми: «Просте односкладне речення. Повне та неповне речення»
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
         Ознайомитися з відомостями (стор. 53-84) про життєвий та творчий шлях І. К. Тобілевича, зробити відповідні записи у робочому зошиті.
Прочитати фрагменти з трагікомедії Івана Карпенка-Карого «Сто тисяч» за підручником (стор. 85-109) або прочитати повний текст твору; у робочому зошиті скласти план прочитаного. Виписати або позначити в тексті цитати для характеристики персонажів твору.

7 клас
УКРАЇНСЬКА МОВА
         Вивчити правила правопису дієприслівників з часткою НЕ та скласти опорну таблицю за параграфом 29; виконати вправу 299 (письмово); опрацювати параграф 31; виконати вправу 319 (письмово).
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
         Прочитати оповідання Олекси Стороженка «Скарб» (стор. 184-189), скласти план прочитаного та виділити в тексті цитати для характеристики персонажів; підготувати усні відповіді на питання 1-12 до тексту.

*******************************************************************************************
Третій тиждень карантину (10-12.02.2020)
8 клас
УКРАЇНСЬКА МОВА
Продовжувати підготовку до заняття:
Урок мовленнєвого розвитку  № 15. Контрольний твір-опис місцевості (вулиці, села, міста) на основі особистих спостережень і вражень або за картиною в художньому стилі (за складним планом) з використанням речень, ускладнених однорідними  членами речення. ПИСЬМОВО        .
У процесі підготовки:
1) зібрати матеріал про вулицю, яку вибрав для опису (назва, відомості про неї; зображення – фото, відео, які допоможуть в описі);
2) визначити об’єкти, які будуть описані (будинки, сквери тощо);
3) скласти складний план майбутнього твору-опису;
4) повторити відомості про особливості художнього стилю (за будь-яким зручним джерелом).

УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
На основі прочитаних уривків з трагікомедії Івана Карпенка-Карого «Сто тисяч» опрацювати питання:
1) Проблема влади грошей, бездуховності людини, засліпленої
прагненням до наживи (указати, на основі яких образів твору автор розкриває цю проблему та як він це робить).
2) Актуальність основних (загальнолюдських) проблем, порушених у
творі, для сучасного життя (підготувати власне висловлення, у якому довести актуальність порушених у творі проблем: бездуховності, прагнення до збагачення заради збагачення; проблем виховання та стосунків у сім
ї тощо).

Дібрати цитатний матеріал до розгляду питань (цитати виписати в робочий зошит або позначити в тексті):
1)      Засоби сатиричного змалювання образу Герасима Калитки.
2)      Інші образи твору.

7 клас
УКРАЇНСЬКА МОВА
Підготуватися до заняття:
РМ №15  Контрольний  твір розповідного характеру про виконання автором улюбленої справи в художньому стилі («Душу я у вишивку складаю», «Як я створюю прикраси з бісеру», «У гуртку оригамі», «Збирання моделей човнів – улюблене заняття чоловіків нашої родини», «Як наш клас готує контент для заповнення блога») ПИСЬМОВО.
У процесі підготовки:
1)   обрати тему майбутнього твору;
2)   зібрати матеріал для розповіді про улюблену справу та систематизувати його.

УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА

Прочитати твір Богдана Лепкого. «Мишка (казка для дітей: для малих і великих)». Скласти план сюжету (письмово). Підготувати 4-5 питань за текстом. Обміркувати тему « Актуальні морально-етичні проблеми у творі».


Немає коментарів: